sobota, 7 grudnia 2013

google apps

Jednym z najbardziej popularnych narzędzi wspierających pracę w grupie są bezwątpienia aplikacje google. Przeznaczone są dla każdego. Zarówno dla indywidualnych użytkowników, jak i szkół oraz klientów biznesowych. O jego korzyściach najlepiej posłuchać w krótkim filmiku:



Osobiście odkryłam, że warto korzystać nie tylko z gmaila, ale jeszcze z dodatkowych aplikacji google pewnego dnia po formacie komputera. Google docs ułatwiło mi wtedy życie i zwolniło z obowiązku rychłego instalowania pakietu microsoft. Dzięki niemu mogłam bez problemów otworzyć ważne dla mnie dokumenty zapisane w excellu oraz edytować pliki w wordzie. Później doszła możliwość przesyłania dużych plików (do 25gb) bez konieczności przesyłania ich przez zewnętrzne linki. Od tego czasu powoli i systematycznie coraz bardziej zaczęłam uzależniać sie od google i jego aplikacji... Google konsekwetnie rozwija swoją usługę i rozbudowuje ją o kolejne udogodnienia. Cały pakiet aplikacji jest na tyle rozbudowany, że postanowiłam opisać wybrane narzędzia bardziej szczegółowo w kolejnych postach. Tymczasem krótkie wypisanie co składa się na poszczególne pakiety w wersji biznesowej i edukacyjnej:

Google apps dla firm oferuje takie narzędzia jak:
  • kalendarz
  • dysk
  • dokumenty
  • hangout
  • witryny
  • vault
  • google +
  • chrome dla Firm
  • Quickoffic


Google apps dla szkół i uczelni oferuje:
  • kalendarz
  • dysk
  • dokumenty
  • vault
  • moderator google 
  • you tube dla szkół

Aplikacje dostępne są oczywiście również dla osób indywidualnych.
Oferta dla szkół i uczelni oraz osób indywidualnych jest bezpłatna.
Natomiast dostęp do narzędzi w ofercie dla firm wymaga wykupienia abonamentu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz